online site builder
Mobirise

27 years of experience!


Totul a început în 1992 în Zagorje, un mic oraș din partea centrală a Sloveniei, când co-fondatorul Studio Moderna Sandi Češko a început să vândă un dispozitiv pentru dureri de spate numit <<Kosmodisk>>. Acest dispozitiv mic a schimbat viața a mii de oameni care sufereau de dureri de spate, fiind singurul dispozitiv eficient non-farmaceutic de pe piață.
După succesul inițial cu Kosmodisk, compania a început să crească, dezvoltând al doilea brand- Top Shop, ceea ce înseamnă schimbarea strategiei către o afacere cu mai multe canale. Cu prima reclama de televiziune din iunie 1996, a început o nouă eră, când compania a intrat în marketingul direct și niciodată nu s-a uitat înapoi.
Dedicarea noastră satisfacției clienților rămâne prioritatea noastră principală și astăzi continuă să ghideze deciziile noastre de afaceri.



Cronologie

1992-1996 Primul produs

"Kosmodisk" este un brand recunoscut special prin celebrul produs "Dispozitiv de masaj pentru coloana clasică-Kosmodisk ", o soluție eficientă pentru toți oamenii care suferă de dureri de spate. Putem spune cu mândrie că dispozitivul nostru unic și revoluționar a ajutat mai mult de 2 milioane de oameni din întreaga lume, iar această cifră continuă să crească.

Pe lângă soluțiile care ușurează durerile de spate, Kosmodisk vă oferă produse pentru un stil de viață mai sănătos și monitorizare a sănătății.

1993

Primul pas în expansiunea geografică: Croația

1996 – TOP-SHOP

De la începuturile sale modeste la televiziunea comercială din Slovenia, în unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa Centrală și de Est – Top-Shop devine cu siguranță unul dintre cele mai renumite branduri.

Produsele Top-Shop au fost și vor fi întotdeauna unice și cu atenție selectate, deci nu este surprinzător faptul că au intrat în milioane de case, ajutând oamenii să trăiască mai bine și mai sănătos. 

1997 - Dezvoltare internațională Top-Shop

Top-Shop a fost lansat în Slovacia în aprilie 1997, după care în octombrie 1997 a început deschiderea biroului de la Varșovia, care a fost începutul unei expansiuni geografice rapide în Europa de Est.

1999

Deschiderea primului magazin de vânzare din Budapesta, Ungaria
Primele produse Top Shop sunt prezentate în rețelele de vânzare cu amănuntul / en-gros 

1995-2010

Expansiune geografică majoră în Europa Centrală și de Est
1995 - Macedonia
1996 - Bulgaria, Serbia și Muntenegru
1997 - Polonia și Slovacia
1998 - Ungaria
1999 - Bosnia și Herțegovina
2000 - Republica Cehă
2002 - Rusia și Kosovo
2003 - Lituania, Letonia, Estonia, Albania și România
2004 - Ucraina
2010 – Republica Moldova 

2000 - Metoda inovatoare de marketing pentru DRTV cu linia de produse IBM Aptiva

Proiectul IBM Aptiva a fost primul brand premium care a fost lansat cu mare succes. În multe privințe, acest lucru a devenit o inspirație și o experiență pentru brandurile noastre ulterioare.
Cu DRTV, au crescut instantaneu vânzările de computere personale IBM, precum și a crescut cota de piață. 

2002 -Dormeo

După un deceniu de experiență în DRTV, sute de produse inovatoare și mii de povesti de la clienții noștri mulțumiți, am văzut o oportunitate de a crea propriul nostru brand. Deci s-a născut Dormeo. Calitatea excelentă, noile caracteristici ale produsului care nu se regăsesc în comerțul tradițional, noul model de distribuție și serviciile de prețuri competitive perfecte au fost ingredientele ideale pentru succesul instant, iar Dormeo a devenit rapid principalul brand de somn în majoritatea piețelor noastre.

2004

Lansarea primului site de comerț electronic Top-Shop.

2006 -PRINT - nou canal de vânzări

Primul catalog Top-Shop a fost publicat în Ungaria în toamna anului 2006.

2007

Lansarea primului canal de vânzare în Rusia

2009 - Telemarketing

În 2009, am lansat canalul de vânzări Telemarketing. Datorită unei baze de clienți extinse care a crescut de la începutul marketingului direct și a abordării corecte, am folosit acest nou canal de vânzări în totalitate și am obținut imediat rezultate remarcabile. Astăzi, Telemarketing-ul este unul dintre cele mai puternice canale de vânzări.

2010

Oficii noi în Republica Moldova.

2010-2014 - Marci noi: Wellneo, Delimano, Rovus, LiveActive, Walkmaxx

Bazându-se pe povestea de succes Dormeo, au urmat numeroase mărci noi. Aceasta este baza creșterii și expansiunii noastre pe piețele internaționale.

2014 

Cea mai mare realizare pentru Moldova este deschiderea unei noi filiale în Bălți

2019

Astăzi, suntem o companie lider de comerț electronic cu o platformă directă de consum în Europa Centrală și de Est, cu o rețea integrată pe verticală, cu peste 300 de milioane de consumatori pe 20 de piețe. Suntem singura companie Omni-Channel din lume cu produse brevetate, portofoliu de brand proprii, tehnologie puternică de producție TV, propriul nostru management de contact și strategie multimedia.

Suntem o echipă de 7.000 de persoane dedicate serviciului pentru clienți, oriunde doriți să ne contactați - vom fi acolo. Studio Moderna este o companie dedicată clienților care se concentrează pe dezvoltarea în continuare a rețelelor de distribuție, a canalelor de vânzări online, a conținutului video, a managementului mărcii și a relațiilor cu clienții. 

Distribuiți această pagină

Mobirise
Adresă

Republica Moldova,
mun.Chișinău,
Bd.Ștefan Cel Mare și Sfânt 202.

Contacte

Adresa electronică: HR.md@studio-moderna.com
Telefon:  022 264 134
Mobil:     079 809 177

Legături

TOP-SHOP.md
STUDIO-MODERNA.com