free bootstrap themes
Mobirise

Griciuc Alina

Studio Moderna Moldova
Inbound Agent

     Povestește-mi câte ceva despre tine, începînd cu studiile 

Mi-am făcut studiile la USM la Facultatea de Economie, specialitatea contabilitate. Sunt o fire ambițioasă, îmi place mult seriozitatea . Îmi place muzica, desenul, îmi plac filmele, plimbările, să fac sport etc. Am 26 de ani și știu sigur ce vreau de la viață, atît pe plan profesional cît și personal. 


     Cum ai venit la noi în companie? Primele impresii?

De regulă prima zi de muncă într-un colectiv nou poate fi una plină de stres, dar la Studio Moderna lucrurile stau un pic altfel, deoarece primești din start ajutorul și îndrumările de care ai nevoie. Eram foarte impresionată, dar totuși încercam să nu uit că sunt deja angajată și această energie ar trebui s-o folosesc învățind ceva important pentru a activa în acest domeniu, atît de nou pentru mine.

     De ce din toate ofertele ai ales call center, vînzările? De ce anume SM?

Deoarece am foarte mulți prieteni care activau aici și era foarte curios faptul cum este dacă alegi să lucrezi într-un așa Call Center. 


     După angajare - totul a fost anume așa cum ți-ai imaginat? 

Era un pic neobișnuit, dar nu era diferit de ceea ce se spunea la angajare.

    Cât timp a durat perioada de adaptare? 

O perioadă de două luni.

    La ce etapă ai înțeles că îți reușește? 

În momentul cînd au apărut primele vînzări.

    Ce te motivează să lucrezi mai bine?  

Remunerarea , competițiile și care vor fi bonusurile în urma acestora.

    Care a fost primul tău salariu? Dar acum? 

Primul 1700 lei, acum varianză, dar în jur de 12000 lei în dependență de vînzările pe care le fac. 

    Cum e să te simți cel mai bun? Ai bătut recordul. Ce emoții ai?

Sigur că mă simt onorată, dar, cred că sunt departe de a fi un model. Și nici nu îmi doresc acest lucru, dar nu e un secret cât de mult îmi plac provocările.  

   Care este secretul tău? Este noroc, perseverență, muncă sau altceva?  

Nu cred neapărat că este ceva special, dar încerc să comunic informația clientului în așa fel cum aș vrea eu să o primesc cerînd o consultație pentru un careva serviciu.

    Care sunt plusurile lucrului in call center? 

Întrucât permite o flexibilitate mare a programului de lucru, activam și cînd eram studentă. Dobândești anumite competențe pentru a reuși loializarea unui client. 


    Minusurile?

Trebuie să îți păstrezi calmul în interacțiunea cu un client dificil, dar rezolvarea reclamațiilor clienților presupune bune abilități de comunicare și capacitatea de a gestiona eficient o situație cu potențial de criză.


     Care este cel mai memorabil dialog? 

Nu pot accentua unul anume, dar posibil primul dialog din care am facut o comandă.



     Ce le-ai sfătui noi veniților? 

Cel mai bun lucru pe care îl poate face o persoană în primele sale zile de muncă este să asculte, să lucreze în echipă, să fie calmi, amabili și stăpini pe situație în dialog cu clienții .


     Care este scopul tău?

Îmi doresc foarte mult să evoluez în carieră, să mă dezvolt profesional pentru a împărtăși experiența acumulată la angajații care încep această munca de la zero.


     Unde te vezi peste 5 ani? La ce visezi?


Poate tot la acest job ! Am un serviciu stabil, un venit asigurat și sunt sigură că pot face orice, că pot fi independentă pe deplin, că pot călatori. Visul meu este de a descoperi orașe noi în weekenduri. 






Mobirise
Adresă

Republica Moldova,
mun.Chișinău,
Bd.Ștefan Cel Mare și Sfânt 202.

Contacte

Adresa electronică: HR.md@studio-moderna.com
Telefon:  022 264 134
Mobil:     079 809 177

Legături

TOP-SHOP.md
STUDIO-MODERNA.com