Studio-Moderna - Grup de vânzări internaționale cu mai multe canale, din Europa Centrală și de Est, cu o rețea integrată pe verticală, care acoperă peste 360 de milioane de consumatori din 21 de țări.
Compania noastră este una dintre cele mai mari din domeniul său și ocupă în mod stabil o poziție de lider printre angajatorii Republicii Moldova. Credem că poporul nostru este cea mai mare putere. Reusim să facem ceea ce facem, deoarece angajăm, dezvoltăm și oferim cunoștințe oamenilor care au pasiunea de a aduce o contribuție semnificativă la dezvoltarea noastră. Încurajăm și admirăm realizările și forțele motrice. Faceți parte din echipa noastră!
Streltova Marta
Spre deosebire de alte job-uri unde poți să primești un mail de la client imediat cum ai terminat programul de lucru, ca agent call center nu vei fi nevoit să răspunzi la telefoane în afara programului de lucru.
Dicusara Corneliu
Programul de lucru este în general part-time, de 6 ore pe zi, în ture de dimineață sau de seară. Așa că poți să îți programezi turele în funcție de programul de la facultate fără să îți faci griji că nu ai timp să te pregătești pentru examen.
Chirica Carolina
Nu trebuie să ai experiență, față de alte domenii unde ți se cere experiență sau salariul de început este destul de mic, ca agent call-center poți să câștigi mai mulți bani
Baxanean Serafima
Program flexibil ce-mi permite să petrec mai mult timp cu familia
Bună cunoaștere a limbilor române şi ruse
Consultarea clienților noștri loiali
Abilităţi de comunicare şi organizare
Experienţă în utilizarea calculatorului
.
- Studii superioare;
- Experienţă în domeniul resurselor umane de min. 2 ani;
- Persoana energică, motivată, perseverentă, orientată spre performanţă şi rezultat;
- Capacitate de orientare rapidă în situaţii diverse şi de a lua decizii corecte;
- Initiativă şi capacitate de a lucra independent;
- Capacitatea de convingere;
- Grad înalt de responsabilitate şi confidenţialitate;
- Cunoasterea limbilor: română, rusă (engleza reprezinta un plus);
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Internet);
- Organizarea si coordonarea procesului de recrutare şi selecţie de personal;
- Planificarea şi organizarea instruirii intregului personalul;
- Coordonarea procesului de adaptare si integrare a noilor angajati;
- Elaborarea şi implementarea politicii de motivare materială şi nematerială a angajaţilor si dezvoltarea acesteia;
- Contribuirea la formarea unui climat social – psihologic pozitiv în colectiv;
- Verificarea şi actualizarea documentatiei ce tine de Resurse Umane;